Varzesh3.com ورزش سه

ابزار نظرسنجی

نظرسنجی
رئال مادريد و دومين زنگ خطر

جدیدترین های دنیای فوتبال

جدیدترین عکس ها ویدیو ها واخبار ورزشی فوتبال

رئال مادريد و دومين زنگ خطر

asal-njr
جدیدترین های دنیای فوتبال جدیدترین عکس ها ویدیو ها واخبار ورزشی فوتبال

رئال مادريد و دومين زنگ خطر


 رئال پس از کسب 22 برد متوالی و در شرایطی که  تنها دو بازی تا رسیدن به رکورد کوریتیبا فاصله داشت، ابتدای هفته در زمین والنسیا 2-1 شکست خورد و دومین باخت متوالی این تیم نیز شب گذشته در ویسنته کالدرون اتفاق افتاد.

"گارسیا اوچوا"، نویسنده روزنامه مارکا، در مورد شرایط این روزهای رئال مادرید می نویسد :


 شیب تند ژانویهسراشیبی ماه ژانویه برای رئال مادرید، تندتر از آن چیزی بود که همه تصور می کردند. دو بازی و دو باخت.4 گل خورده و تنها یک گل زده آن هم از روی نقطه پنالتی.شکی در این نیست که رئال این روزها با مشکلی روبرو است که می تواند باعث از دست رفتن کوپا دل ری برای این تیم و در نتیجه بر باد رفتن رویای سه گانه در این فصل شود.رئال در بدترین زمان ممکن دچار افت شد. درست در آستانه ثبت یک رکورد تاریخی و در شرایطی که رویای فتح سه گانه بیش از هر زمان دیگری برای هواداران این تیم متصور بود.


برای دومین بار در این فصل، تیم تحت هدایت آنچلوتی، با دو شکست متوالی روبرو شده است. بار اول در ماه سپتامبر بود و در آن زمان نیز باز هم این تیم مقابل اتلتیکو، دومین شکست متوالی خود را پذیرا شد.رئال ابتدا مقابل سوسیداد 4-2 شکست خورد و سپس 1-2 در برنابئو مغلوب اتلتیکو شد. پس از آن بود که 22 برد متوالی از راه رسید. حالا بار دیگر نوبت واکنش آنچلوتی به دو باخت اخیر این تیم در مستایا و ویسنته کالدرون رسیده است. یک رشته بردهای متوالی دیگر در راهند؟ هنوز مشخص نیست.

جالب اینجاست که از 5 شکست رئال در بازی های رسمی این فصل،؛ سه تای آن در مقابل اتلتیکو بوده است. گویا سیمئونه بهتر از هر مربی دیگری در دنیا می تواند تاکتیک های آنچلوتی را خنثی کرده و از کهکشانی ها تیمی بی اثر در میدان بسازد.

آنچلوتی چند هفته قبل، پیش بینی کرده بود که ماه ژانویه برای رئال، ماه دشواری باشد. رئال در اواخر دسامبر برای شرکت در جام جهانی باشگاه هابه مراکش رفت. در ادامه، بازیکنان این تیم راهی تعطیلات کریسمس شدند. رفتن به دوبی بخاطر پول های نفتی به قصد بازی دوستانه بی فایده مقابل میلان، چالش بعدی این تیم بود و سپس، دو بازی دشوار در زمین تیم های مدعی والنسیا و اتلتیکو به عنوان اولین بازی های سال 2015 رئال از راه رسیدند.

نتیجه همانی بود که کارلتو پیش بینی کرده بود.روزهای دشوار رئال خیلی زود و در عرض سه روز از راه رسیدند. شکست در مقابل والنسیا، تحت تاثیر شکست بارسا در مقابل سوسیداد و بحرانی شدن وضعیت این تیم، چندان به چشم نیامد اما شکست 2-0 شب گذشته در مقابل اتلتیکو، به احتمال زیاد موجب از دست رفتن یکی از سه جام اصلی این فصل برای رئال خواهد شد.مگر اینکه پنجشنبه هفته آینده، رئال در برنابئو شبی جادویی را پشت سر بگذارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 18 دی 1393برچسب:ریال مادرید, اتلتیکو مادرید, باخت رئال مادرید, | 20:51 | نویسنده : asal-njr |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.